06 dec 2018

Functieomschrijving

Bureau YOP is op zoek naar een enthousiaste YOP Support Manager. Als YOP Support Manager ben je een belangrijke schakel tussen onze trainers, opdrachtgevers en deelnemers.

Ben jij een kei in plannen en organiseren, een wonder in administratieve taken en word je blij van het ontwikkelen en ondersteunen van anderen? Lees dan hieronder snel verder.

Werkzaamheden

Als YOP Support Manager ondersteun je Bureau YOP optimaal in de dagelijkse operationele bedrijfsvoering. Je belangrijkste werkzaamheden in deze functie zijn:

  • Facturatie naar onze opdrachtgevers
  • Bijhouden van de administratie en (voorbereiden van) BTW aangiftes
  • Agendabeheer van de trainers
  • Planning van trainingen en talentontwikkelprogramma’s
  • Voorbereiden, klaarzetten en versturen van de trainingsmaterialen
  • Social media activiteiten zoals het plaatsen en versturen van blogs, artikelen, nieuwsbrieven en nieuwsupdates namens Bureau YOP
  • Overige werkzaamheden zoals voorbereiden teamoverleg, locaties regelen, telefonisch contact met opdrachtgevers, etc.

Functie-eisen

Herken jij je in onderstaande woorden? Dan pas je op papier perfect in ons profiel.

  • Je hebt een HBO opleidingsniveau
  • Je bent proactief ingesteld en kunt goed zelfstandig werken
  • Je bent flexibel en houdt graag veel ballen tegelijkertijd in de lucht
  • Je werkt consciëntieus en accuraat
  • Je bent klantgericht
  • Je herkent jezelf in onze YOP waarden: persoonlijk, enthousiast, raak, verbindend en verfrissend
  • Het is een pré als je ervaring hebt in de opleidingen- en trainingenbranche
  • Je hebt ervaring met social media en/of bereid om dit te leren
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent 16 tot 28 uur per week beschikbaar

Bedrijfsprofiel Bureau YOP

Bureau YOP is een Ygentijds bureau dat zich exclusief richt op talentontwikkeling van Young Professionals. Het optimaliseren van het werkgeluk van Young Professionals is onze stip op de horizon. Hiermee dragen we bij aan duurzame groei en ontwikkeling van Young Professionals en organisaties. In onze programma’s staat de verbinding tussen persoonlijke-, professionele- en organisatieontwikkeling altijd centraal. Wij doen veel onderzoek naar generatie Y en vertalen de nieuwste inzichten naar onze diensten.

We verzorgen talentontwikkelprogramma’s, workshops, trainingen en coaching voor Young Professionals in organisaties. Daarnaast bieden we advies op maat voor talentontwikkelaars.

Bureau YOP kenmerkt zich door een platte organisatiestructuur. Ons team bestaat uit 15 bevlogen professionals die veel ervaring hebben met het begeleiden van jong talent. Wat ons verbindt zijn onze kernwaarden: verfrissend, persoonlijk, raak, enthousiast en verbindend. Neem ook eens een kijkje op onze website: www.bureauyop.nl

Samenwerkingsvoorwaarden

Wat bieden wij jou?

Naast uitstekende samenwerkingsvoorwaarden (o.a. oprechte interesse, bevlogen gesprekspartners) bieden wij jou veel afwisseling en vrijheid in het uitvoeren van jouw functie als YOP Support Manager.

Je hebt de mogelijkheid om vanuit huis te werken, maar je bent natuurlijk ook van harte welkom om vanuit ons kantoor (Nieuwegracht 25 in Utrecht) te werken.

Deze functie kan zowel op freelance basis, als in vast dienstverband.

Wat ons betreft, mag je morgen starten!

Jouw reactie

Ben je enthousiast?

Wil jij Bureau YOP ondersteunen als YOP Support Manager?

Stuur dan (voor uiterlijk 31 december 2018) een korte motivatie met je CV naar info@bureauyop.nl

Mocht je vragen hebben over deze vacature, neem dan even persoonlijk contact met ons op via 085-130 23 58.